Maandag lanceert Cercle Brugge een nieuwe website om een betere gebruikservaring én een reeks nieuwe functies aan te bieden. Fans krijgen vanaf dan de mogelijkheid om met een eigen profiel in te loggen op hun ‘MyCercle’-omgeving. Om deze overgang te vereenvoudigen, zetten we maandag alle bestaande (ticketing)accounts over naar de gloednieuwe website.
Belangrijk bericht voor maandag 22 mei: Accountmigratie voor lancering nieuwe website & ‘MyCercle’
Tijdens het migratieproces worden alle persoonlijke accountgegevens en voorkeuren overgezet. Wegens veiligheidsredenen ontvangt elke fan maandag een e-mail van accounts@cerclebrugge.be om een wachtwoord in te stellen. Eens dat is gebeurd, zal je toegang hebben tot jouw persoonlijke omgeving op ‘MyCercle’ waar je onder andere je gegevens kan raadplegen, je abonnements/consumptiekaart kan opladen én het saldo ervan kan bekijken.

Het Cercleteam is uiteraard beschikbaar en bereikbaar bij eventuele vragen en/of problemen. Ondervind je hinder? Stuur ons een mailtje naar communication@cerclebrugge.be of bel ons via 050 38 91 93. We helpen je snel verder!
Geen e-mail ontvangen? Kijk dan even in je SPAM-folder of de mail daar niet is toegekomen.